음성 289-1.m4a 기도시간 10분 8초
기도시간이 13분이므로 둘로 나눈 것의 첫 번째 기도입니다.
성령께서 힘과 새 생명을 주시어 저의 몸과 영혼 전체가 받고 있다는 증표로, 저의 기도의 창에 8번이나 파란색 구름을 보여 주셨습니다.
18.1.18(목) 아침 6시에 집에서 십자고상 앞에 서서 가스를 배출합니다. 조금 지나자 눈과 눈 사이 살갗에 성령께서 무엇을 부처 주시는 느낌입니다. 움직임이 아주 별로 없이 고정되어 있는 부착(附着)입니다. 이 부친 곳을 통하여 새 생명을 몸 전체에 준다고 생각을 하여 오고 있습니다. 그러나 지금은 저의 몸을 점검하는 것 같다는 느낌도 받습니다. 하품이 납니다. 하품을 두 번을 하자 기도의 창에 파란 구름이 차 움직입니다. 하품은 새 생명을 받았다는 증표인 것으로 느낍니다.
십자고상 앞에 서서 30도 각도로 저의 머리를 뒤로 젖히고 기도의 창을 응시합니다. 아랫배를 앞으로 내밀었다가 당기며 힘을 주어 윗쪽으로 힘을 올립니다. 그리고 눈과 눈 사이 살갗에 성령께서 머물러 붙어있는 곳에 정신을 집중하고, 다시 머리 정수리 살갗을 어루만져 주시면서 힘과 생명을 주시는 성령께 정신을 집중합니다.
다시 아래로 내려오면서 정신을 집중합니다. 숨을 내쉬면 귀 울림소리가 왼쪽 귀에서 더 많이 납니다. 아랫배에 힘을 주면서 콩팥에 정신을 집중합니다. 귀가 소리를 잘 알아들을 수 있게 새 생명을 주신다는 느낌을 받습니다.
오늘은 8번이나 저의 기도의 창에 파란색 구름이 나타나는 은혜를 성령께서 베풀어 주시었습니다. 새 생명을 받고 있다고 가르쳐 주시는 것이라고 믿습니다. 정신 집중을 더 강하게 하지 못하여 어느 경우 어떤 때에 파란색 구름이 나탔는지를 기억하지를 못하였습니다.
새 생명을 8번이나 주셨으므로 눈과 눈 사이에 머물렀던 성령께서 서서히 콧날 아래로 내려 옵니다. 코 끝 까지 내려와 콧구멍 안쪽에 머물러 주시어 재채기를 3번이나 하였습니다. 코 안쪽에도 새 생명을 주는 것입니다. 그러다가 다시 눈과 눈 사이로 빨리 되돌아옵니다. 정신을 제가 최대한으로 집중합니다. 저의 머리는 30도 각도 위를 보기위하여 뒤로 제처 진 상태를 유지합니다.
눈썹과 눈썹 사이 살갗으로 성령께서 올라와 주시어, 저의 세로 주름살에 머물러 주십니다. 고민의 주름살을 어루만져 주십니다. 그러자 저의 기도의 창에 시커먼 색의 구름이 나타나 움직입니다. 잠시 후에 파란색 구름으로 바뀝니다.
고생으로 생긴 마음과 몸의 상처를 없애 주시고 새 생명을 주시고 있다고 받아 드렸습니다.
그리고 다시 아래로 내려와 눈과 눈 사이 살갗에, 전에는 왼쪽 눈과 콧날 사이에 머물러 주시어 새 생명을 주시었는데, 오늘은 오른쪽 눈과 콧날 사이에 오래 머물러 주십니다. 그 곳에 노란색과 초록색이 세로로 위가 넓고 아래가 뾰족한 모양으로 역시 움직이는 모습이 기도의 창에 나타납니다. 3번이나 나타났다가 없어졌다가 다시 나타났습니다. 처음 경험하는 것입니다.
새 생명을 주시어 상처들이 없어지는 치유가 이루어지면 또 입으로 가스를 많이 배출하게 하여 주십니다.
그리고 정수리 살갗을 어루만져 주시는 것이 미약하게 느껴지지만, 치유된 상태에서 새 생명을 주시는 것이 더 효과가 있을 것이라는 생각이 듭니다. 끝까지 정신을 집중하기를 원하신다는 느낌을 여러 번 받은바 있습니다. 성령께서 물러 가셨다는 느낌이 들면 눈을 뜹니다.
성령께서 이 못난 작은이를 위하여 1시간 동안 다스려 주셨습니다.
그리고 오늘 성령께서 저에게 베풀어 주신 내용들을 기억하여 저의 머리 속에서 정리한 후에, 이 내용들을 요약하여 창조주 성부 하느님께 기도를 드립니다.
Because prayer time is 13 minutes, it is the first prayer of two things.
The Holy Spirit gave me strength and new life, showing me the blue cloud of eight times in the window of my prayer, as a token of my whole body and soul receiving.
18.1.18 (Thu) At 6 o'clock in the morning, I stand in front of the crucifix at home and discharge the gas. It is a feeling that the Holy Spirit cares about what is to be done into the skin between my eyes. It is attached with very little movement. Through this Holy Spirit's working in the skin between my eyes, I have come to think that the Holy Spirit gives new life to my whole body. But now I feel like He is checking my body. He guides me to yawn. Let's do two yawns, blue cloud spreads and moves in the window of my prayer. Yawning feels that it is a token of having received new life.
Standing in front of the crucifixion, I turn my head backward at an angle of 30 degrees and gaze at the window of my prayer. The belly pushes forward, pulls, and gives power to the upper side. Then, concentrating the spirit where the Holy Spirit stays on the skin between my two eyes, and I concentrating my mind on the Holy Spirit giving the strength and new life to my body and spirit, while He is touching the crown of my head.
I go down again and concentrate my mind. When I breathe, the ringing sound is heard more in the left ear. Focusing on the kidneys while giving strength to the belly. I get the impression that the ringing sounds give new life to kidneys and enhances my hearing.
Today, the Holy Spirit has given us the grace that blue clouds appear in the window of my prayer eight times. I believe that He is teaching me that I am receiving new life. I could not remember how blue clouds appeared when I focused on any place in my body because I could not concentrate my mind stronger.
Because I have given new life eight times, the Holy Spirit, who stayed on the skin between my eyes, slowly descends down my nose. He came down to the end of the nose and stayed inside my nostrils, and I sneezed three times. It is also giving new life to the inside of the nose. Then back quickly on the skin between my eyes again. I concentrate my mind as much as I can. My head keeps falling back to look over the 30 degree angle.
The Holy Spirit lifts up on the skin between my eyebrows and stays in my vertical wrinkles. He touches the wrinkles of trouble. Then a cloud of dark color appears in the window of my prayer and moves. After a while, it turns into a blue cloud.
I have accepted that I have been given new life by eliminating the wounds caused by misery in my heart and suffering in body
.
And he came down again to the skin between my eyes, A few days ago, He stayed on the skin between the left eyes and the nose, and gave me new life, and today He stays between my right eye and the nose for a long time. He shows the yellow and green color cloud in the window of my prayer, with vertically wide upper and pointed lower. It appeared three times and then disappeared. It is the first experience.
When I was given a new life from His healing , He also lets me discharge a lot of gas from the belly through my mouth.
And I feel weak that He is giving me the creator’s strength and new life through touching my crown of the head, but I think it will be more effective to give me the creator’s strength and new life after the state be healed the misery and suffering by Him. I have been feld many times that He want to concentrate my mind until the end of pray. When I feel that the Holy Spirit has withdrawn, I open my eyes.
The Holy Spirit has ruled for this lowly little man for an hour.
And after I remember the things that the Holy Spirit has done to me today and put it in my head, I summarize these contents and pray to God the Creator Father.
천상의 책 제17권 43장 1925년 5월 17일
23. 우리 성삼위는 언제나 하나 되어 일하지만, 그럼에도 창조 사업은 성부께 돌리고, 구원 사업을 성자에게 돌리고, 하느님의 뜻을 이루는 사업은 성령에게 돌릴 것이기에 더욱 그렇다.
거룩하신 영이 바로 '피앗 볼룬타스 투아'(Fiat Voluntas Tua)를 통하여 그분의 일을 드러내 보이실 것이다.
네가 지존하신 하느님의 옥좌 앞에 와서 이렇게 말하면 그것을 행하는 것이 된다.
24. ‘저는 성령께서 성화될 이들을 위하여 하고 계신 모든 일을 사랑으로 보답하려고 왔습니다. 은총의 질서 안으로 들어가서 모든 이가 성화된 것처럼 영광과 사랑의 보답을 드리려고,
또 은총에 반항하며 순응하지 않는 모든 행위들을 보상하려고 왔습니다.’
25. 그리고 네가 할 수 있는 한, 우리의 뜻 안에서 성령의 은총의 활동들을 찾아보아라. 또한 사람들에게서 너무나 환영받지 못하는 당신 자신을 보면서 그들의 마음 깊은 데서 겪고 계신 그분의 고통을, 그분의 은밀한 탄식과 고뇌에 찬 한숨을 너 자신의 것으로 삼아라. 성령의 첫 행위는 사람들의 성화를 완성할 행위로서 우리의 뜻을 그들에게 가져다주시는 것이다. 그러므로 그분은 배척당하는 당신 자신을 보시며 말로 다할 수 없을 만큼 깊이 탄식하시는 것이다. 그런즉 너는 어린아이와 같은 단순함으로 그분께 이렇게 말씀드려라.
26. ‘성령님, 간구하오니, 서둘러 주십시오. 거듭 간구하오니 모든 이가 당신의 뜻을 알게 해 주십시오. 알게 되면 사랑하게 될 것이고, 그러면 그들은 그들의 성화를 완성할 당신의 첫 행위를, 당신의 거룩하신 뜻을 기꺼이 받아들일 것입니다.’
27. 내 딸아, 나뉠 수 없으면서도 서로 구분되는 우리 성삼위는 같은 모양으로 인류를 위한 우리의 사업들도 나타내 보이고자 한다. 즉, 우리는 하나이지만 각 위(位)가 인간에 대한 사랑과 사업을 개별적으로 나타내 보이기를 원하는 것이다.”
Book of Heaven Volume 17 43 May 17, 1925
Now, I continue by saying that my sweet Jesus told me: "My daughter, to all you have said on fusing yourself in my Will, another application must be added – that of fusing yourself in the order of grace, in all that the Sanctifier – the Holy Spirit – has done and will do to those who are to be sanctified. Furthermore, while We - the Three Divine Persons - remain always united in working, if Creation is related to the Father, and Redemption to the Son – the "Fiat Voluntas Tua" was attributed to the Holy Spirit. And it is exactly in the "Fiat Voluntas Tua" that the Divine Spirit will display His Work.
You do it when, in coming before the Supreme Majesty, you say: ‘I come to give love in return for everything which the Sanctifier does to those who are to be sanctified. I come to enter into the order of grace, to give You glory and return of love, as if all had become Saints, and to repair You for all the oppositions and lack of correspondence to grace…"; and as much as you can, in Our Will you search for the acts of grace of the Spirit Sanctifier, in order to make your own - His sorrow, His secret moans, His anguishing sighs in the depth of the hearts, on seeing Himself unwelcome.
And since the first act He does is to bring our Will as the complete act of their sanctification, on seeing Himself rejected, He moans with inexpressible moans. And in your childlike simplicity, you say to Him: ‘Spirit Sanctifier, hurry, I implore You, I beg You, let everyone know your Will, so that, in knowing It, they may love It and welcome your prime act of their complete sanctification – which is your Holy Will!’
My daughter, We - the Three Divine Persons - are inseparable and distinct, and in this way do We want to manifest to the human generations Our Works for them: while remaining united within Ourselves, each one of Us wants to manifest individually His Love and His Work for the creatures."